Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 13:03:53 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/07470 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Vägeva tee 2, Harju 
maakond, Rae vald, Peetri alevik, Vägeva tee 2// 4// L2, Harju maakond, Rae 
vald, Peetri alevik, Tuleviku tee L1// Vägeva tee 2// L2, Harju maakond, Rae 
vald, Peetri alevik, Peetri tee 29// L15// Tuleviku tee 12// L1// Vägeva tee 
2// 4// L2// T4, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Tuleviku tee L1// 
Vägeva tee 2// L2, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Vägeva tee 2, 
Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Vägeva tee 2, Harju maakond, Rae 
vald, Peetri alevik, Vägeva tee 2, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, 
Vägeva tee 2, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Vägeva tee 2 (Autode 
müügi- ja teeninduskeskus, Sademevee torustik, Gaasitorustik, Tee, 
Sidekanalisatsioon, Päikesepaneelid, Piirdeaed, Tuletõrjeveehüdrant, 
Reklaamtulp, Elektriautode laadimistaristu) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27128487>  (menetlus nr: 
436473), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister